דירות חדשות למכירה עד 1.5 מיליון שקלים – דירות למגורים ולהשקעה בפרויקטים חדשים בישראל

דירות חדשות עד מיליון וחצי שקלים למכירה – דירות במחירים נמוכים

שביעות הרצון של קהל הישראלים ממחירי הנדל"ן בישראל אינה גבוהה, בלשון המעטה, ולא אחת נמתחת ביקורת על כך שרק עשירים ובני עשירים יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה חדשה בארץ שלנו.

אכן, מחירי הנדל"ן בישראל נמצאים בעלייה דרך קבע, מה שמקשה על לא מעט זוגות צעירים ומשפחות צעירות לעשות את הצעד ולרכוש בית חדש או דירת מגורים. עם זאת, עם בדיקה מעמיקה תראה כי ישנה בשורה מתוקה: ניתן למצוא גם פרויקטים חדשים עד מיליון וחצי שקלים.

דירות במרכז הארץ ובאזורים הנחשקים אולי יהיה קצת יותר קשה למצוא במחיר האטרקטיבי הנ"ל, אך בהחלט ישנם לא מעט יישובים על מפת ישראל כדוגמת חיפה, חדרה, אור עקיבא, חריש, עפולה, נהריה, קרית ביאליק, ראש העין, רחובות, רמלה, אשקלון, באר שבע, דימונה, אופקים ואחרים, בהם ניתן למצוא נדל"ן למכירה או דירות חדשות למכירה עד סכום של 1.5 מיליון שקל. מטבע הדברים דירות עד הסכום הנ"ל תהיינה בדרך כלל בעיקר דירות קטנות יותר, בנות 3-4 חדרים.

 

יישובים בהם קיימות דירות חדשות במחירים של עד 1,500,000 ש"ח

דירה חדשה עד מיליון וחצי - מחירים לפי יישוב/עירמחיר דירה ממוצעת (ש"ח)
אזור הדרום: באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי, נתיבות, שדרות, אופקים, דימונה, ירוחם, קרית גת1.5 מיליון - 1 מיליון ₪
אזור השפלה ואזור מרכז הארץ: רחובות, בית שמש, מודיעין, נס ציונה, רמלה, לוד, ראש העין1.5 מיליון - 1 מיליון ₪
אזור הצפון: חיפה, חדרה, עפולה, חריש, נהריה, אור עקיבא, הקריות, עכו1.5 מיליון - 1 מיליון ₪

 

זוגות צעירים שקונים את הדירה הראשונה שלכם

פעמים רבות ישנה התנגדות ראשונית מצד הזוגות הצעירים המחפשים אחר הנכס הראשון שלהם: הם אינם מוכנים לרכוש דירה באזור שאיננו אזור המרכז, או באזור שאינו אזור מפותח.

עם זאת, חשוב לזכור כי ההזדמנות לרכוש דירה במחיר של עד מיליון וחצי שקלים היא אכן הזדמנות, בעיקר בעת שמדובר על דירה חדשה. העובדה כי הנכס נרכש על ידכם לא אומרת בהכרח שאתם גם צריכים לגור בו, אלא שתוכלו לרכוש אותו כנכס להשקעה ובכסף שתקבלו משכר הדירה לשכור דירה לעצמכם עד שיהיה לכם מספיק הון עצמי לקנות דירה באזור הרצוי.

בכל עיר, בעיקר בערים שאינן די מפותחות ומציעות דירות בפרויקטים חדשים עד מיליון וחצי ש"ח, ישנו ביקוש למגורים בשכירות, כך שתוכלו לבצע בדיקות מקדימות שונות בכל עיר בהתאם לפרוייקט המוצע לכם, ולבחון את מידת ההתאמה אליכם ולציפיות שלכם מההשקעה.

 

משקיעי נדל"ן שרוצים להשקיע סכום צנוע

לא רק זוגות צעירים נכללים בקהל היעד של השקעות מסוג זה. ישנם גם משקיעי נדל"ן ותיקים ומנוסים שרוצים לסמן עוד וי על מפת ההשקעה שלהם, אך השקעה שהינה במחיר נוח יחסית.

לא אחת עולה השאלה איפה אפשר לקנות דירה חדשה עד 1,500,000 שקל אשר נשמעת כמעט כמו שאלת רטורית, פשוט מאחר ורבים סבורים כי לא ניתן למצוא דירות כאלו בישראל, אך ישנן לא מעט ערים בארץ בהן ניתן למצוא דירות במחירים דומים.

דוגמא לכך היא העיר עפולה. פרויקטים חדשים בצפון במחירים נמוכים מוצעים גם בערים מפותחות המציעות חיי קהילה עשירים, פתרונות תעסוקה וחינוך טוב – כך שיש סיבה למשפחות צעירות לעבור אליהן וליהנות מאיכות חיים גבוהה ומדירה חדשה משלהם.

 

באילו ערים ניתן למצוא דירות חדשות במחיר זול?

לצד ערים בדרום הארץ ובצפונה, ישנם גם יישובים המעודדים התיישבות, בין היתר באמצעות מחירי נדל"ן זולים. רבים לא מודעים לכך, אך אזור השומרון מסתמן כפנינת נדל"ן מבוקשת במיוחד.

מבדיקה שערכתם גיליתם כי בית פרטי יישאר כנראה בגדר חלום עבורכם? ביישובי השומרון למשל תוכלו לרכוש בית פרטי במחיר של דירה בפריפריה.

הדבר נכון גם לגבי יישובים חדשים נוספים, אשר אינם מרוחקים כפי שניתן לחשוב. ישנם יישובים הסמוכים לערים גדולות כמו כפר סבא לדוגמא, כאשר המרחק מהם לתל אביב עומד על כחצי שער לערך.

ביישובים אלו מוצעות דירות חדשות לזוגות צעירים, כאשר ביישובים ניתן ליהנות מחיי קהילה-חברה, חינוך טוב וגם אפשרויות תעסוקה בערים הסמוכות.

דוגמא נוספת עבור דירות חדשות עד מיליון וחצי ש"ח היא חריש. סביר כי לא כל הישראלים שמעו עליה, זאת מאחר והיא מועצה מקומית חדשה אשר כבר מוגדרת כיום כעיר. בדיוק מאחר והיא מבססת את עצמה בימים אלו, תוכלו לנצל את הזדמנות הפיתוח וליהנות מדירות בעלות של עד מיליון וחצי שקלים.

חריש נמצאת ממזרח לכביש האגרה המפורסם – כביש 6, כאשר היא חרטה על דגלה את נושא הבנייה הירוקה, כך שמעבר לנכס בעלות אטרקטיבית, מזדמנת לכם גם האפשרות לאיכות חיים יוצאת דופן. שווה לבדוק מחירי דירות בפרויקטים חדשים בחריש, אולי תופתעו לטובה.

 

האם קיימות דירות חדשות במרכז בסכום של עד מיליון וחצי ש"ח?

נדמה כי שאלת השאלות היא האם ניתן למצוא דירות בתל אביב בעלות זו. אפשר לומר כי כשבוחנים פרמטרים רבים, תל אביב מסתמנת כאחת הערים הנחשקות ביותר – לגור בה ולהשקיע בה.

ואכן, ישנם אזורים בתל אביב שתוכלו לרכוש בהם דירה בעלות של עד מיליון וחצי שקלים. דירות בודדות שכאלו עוד ניתן למצוא בשכונת פלורנטין שעוברת תהליכים של פיתוח, אך בעיקר בשכונות הצמודות לה כמו שכונת שפירא, שכונת התקווה, נווה שאנן וקריית שלום. אכלוס הדירות באזורים אלו חביב בעיקר על קהל הסטודנטים המגיע אל העיר מכל רחבי הארץ בכדי ללמוד, תוך הרצון ליהנות מדמי שכירות נוחים.

 

התחדשות עירונית ופרויקטי תמ"א 38

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם במטרה למצוא דירות חדשות בדרום במחיר מוזל, וכך גם בצפון ובמרכז, היא האפשרות לבחון אזורים בהם מתוכננים או נבנים פרויקטים של התחדשות עירונית.

כידוע, לרוב הורסים בניינים קיימים ובונים בניינים חדשים ומחוזקים עם תוספת של קומות חדשות, העומדים בסטנדרט הבטיחות המודרני. באזורים מסוימים בארץ תוכלו לנצל את ההזדמנות וליהנות גם מדירה חדשה, וגם מדירה במחיר נוח ואטרקטיבי שלא חוצה את רף מיליון וחצי השקלים.

חלום ארבעת הקירות שלכם כבר לא נראה כל כך רחוק פתאום נכון? כל שנדרש מכם הוא לחפש את הנכס המתאים לכם בעיר או היישוב המתאימים לכם ביותר.

 

טיפ למשקיעים: במידה ואתם משקיעים אשר מחפשים השקעת נדל"ן בסכום של עד מיליון וחצי שקלים ואינכם מצליחים למצוא נכס רלוונטי בישראל, תמיד אפשר לבדוק אופציה של השקעה בנדל"ן בחו"ל.